Tuesday, April 14, 2009

Permulaan..


Menjadi ibu/bapa adalah sesuatu yg amat membahagiakan.. setelah seharian bergelumang dgn kerja yg tiada kesudahannya di pejabat berakhir dgn ketenangan bila saja terpandang raut wajah anak2.. melihat keletah mereka berlari dan bermain tentu saja meyakin kita bahawa mereka sedang menikmati saat yg penuh menggembirakan.. saya baru sahaja mempunyai hampir 3 thn pengalaman sebagai ibu.. saya mempunyai 2 orang puteri yg sangat aktif, ALEEYA HUSNA dan AQEELA HUSNA.. saya mmg seronok bila melihat anak2 saya bermain bersama.. pada saya permainan yg selamat, tahan lama dan mempunyai ciri2 pembelajaran adalah penting.. kerana anak2 saya mmg lasak bila bermain.. sudah tentu pilihan saya adalah permainan berjenama "FISHER PRICE" kerana permainan "FISHER PRICE" mempunyai ciri pembelajaran yg sgt membantu perkembangan, imaginasi dan kreativiti anak2 saya..
Bila bermain selalu juga anak2 saya berebut permainan.. (walaupun bnyak mainan lain).. biasalah kanak2 kalau bermain, permainan terhempas dr atas meja kelantai, ketuk ke dinding dan campak bila dah penat bermain.. (hahaha.. tapi bukan kakak baling permainan ke arah adik yer.. harap2 x der la).. tapi brg mainan "FISHER PRICE" masih elok dan berada dalam keadaan baik walaupun dah hampir 3 thn dibeli dan masih kelihatan seperti baru.. mmg la barang permainan "FISHER PRICE" agak mahal sikit, kadang2 lagi murah kalau nak di bandingkan dgn brg permainan jenama lain.. HHHMMMM.......... MMG BERBALOI...

No comments: